Wednesday, September 3, 2014

Izzara timbang berat badan..lalu menjeritttttt !!

Hello..assalammualaikum ...

Semenjak aku bertekad nak kuruskan badan..itu cerita hujung tahun dulu la...aku akan timbang badan selang sehari..hari ni timbang,esok tak timbang. Pastu cam biase lah kalo takde penurunan..aku jerit......kalo ada penurunan..pun aku jerittt..sekuat ati...hahaha..

Skang ni alhamdulillah..timbang...tapi jerit perlahan je..paling perlahan pun,aku jerit wuhuuu...dalam skala 4 gitu je..hihihi..

Target yang aku dok aim tu pun dah dapat..tu yang jerit kecil je tu..jerit pun sebab ada naik sikit2...kadang tu makan tak beringat,memang naiklah kan..adat la tu..


Pastu aku perasan..Izzara tu suka main timbang aku tu,dia berdiri atas penimbang..pastu dia jerit...dalam bahasa budak2 la..

Aku pun ehhhhhh.... macam kenal je situasi itu. Rupa2 nya....dia tiru kelaku aku hokeyyyy..ish ish....sib baik kelako.. kalo tak kelako..aku booooo je...kihkihkih..





Kannnnnn.....betul tak aku cakap? Dia angkat tangan..."yeayyyyyyy..kjgffgyhhggggggyhh"....

*sowi..coz kuality gambo agak kurang memuaskan...ada gegaran kat badan Izzara kesan dari jarum timbang yang tak stabil...hahaha

No comments:

Post a Comment