Saturday, September 6, 2014

Cheat day..u spoil my diettt!!!!

Hurmmm...awal2 dah mengeluh. Gini cerita nya.

Hai semua..hai duamua..hai tigamua....

Aku stress.

2,3 hari lepas aku makan macam2..cheat day sampai 3 hari? Ohmaigod. Fobia nak timbang badan la pasni.

Memula dominos pizza. 2 slices. Aku bajet nak makan 1 je. Hishh. Opis ada buat makan2.. pastu sekali pakej kuih muih dari meeting yang tak jadi. Pun aku tibaiii.

Di ikuti chesse tart blueberry. Member bagi free 35 ketul..dah licin..

Kek choc moist. Tinggal 1/4 je kat atas meja tu. Aku makan paling banyak. Diorang makan gitu2 je.

Durian crepe. 6 ketul. 5 ketul aku makan.

Bingung.

Tu belum lagi makanan pasar malam yang aku balun malam tadi. Aduhhhhhh...

Ceq Mail siap tegur,berselera makan nampak? Malu jugakkk. Sebab aku ni memang jaga bab makan. Tetiba dia tengok aku makan macam2. Dia pun takuttt kot. Petang ni aku kena start zumba kaw2. Mustiiii. No excuse. Start dari hari ni,aku stop air milo,nasik,biskut,kudap2 minum petang. Minum air masak musti banyakkkkkkk. Ok. Aku boleh.

No comments:

Post a Comment