Wednesday, September 10, 2014

Balik keje..tengok2 ada surpriseeeeee!

Surprise utk ku..

Ni cerita semalam...aku sampei umah kul 5.45 ptg.

Selalunya aku terus buat exercise. Zumba ke skipping ghaib ke..lari setempat ke,tarian ke...ape2 la..janji kuar peluh.

Kul 6 suku baru laki aku dengan budak2 ni sampai.Masa aku sampei tu diorang takde lagi.  Tapi semalam aku terkujat bila melihat ada kek atas meja.. lagi terkujat bila ada props kat dinding.."HAPY BEFDAY AMI"..typo sangatttttt. Hahaha.
Ada belon kembang..belon kempiss...kihkihkih..

Aku tau koje laki aku tu..dah tu sapa lagi yang nak buat seprais cenggitu ye dak.

Rupenya dia balik umah sekejap,buat semua tu untuk aku...curik tulang time koje yeeeee..ihiks.
Terharu... memang terharu..
Selama ni tak penah rasanya dia buat seprais camtu.. kuar makan..beli kek tu memang ada.. tapi takdelah sampei ada belon2 kat lantai..siap ada props.

Rajin plak mamat nih. Kihkihkih..tq my nyawa! Simple things je kan..tapi bermakna...

Syukur Ya Allah...diatas kebahagiaan ini. Semoga keluarga ku akan terus aman damai dan harmoni...amin. Mereka ini lah sumber inspirasiku...Terima kasih Ya Allah.





wayar peti ais guna nya untuk ikat belon..

mana diorang tak balik lagi ni...tak sabor nak tiup lilin ni..hihi


dah selesai makan2 kek...ini la koje bebudak tu..ayah nya siram pokok,diorang siram badan... bagussss...naik lagi la bil ayor bulan ni. ish ish

Baiiii...

No comments:

Post a Comment