Monday, November 3, 2014

Eh..

Hahaha..tak tau nak buat tajuk entry apa. Boleh la kot tajuk nya "eh" !!!!

Macam comel je..macam sweet je..macam macam jeee. Puih..

Hurm..korang dah tengok ke anak che ta dengan zain? Cute kan.

Memang mengikut muka zain. Pan asia sangat....

Tapi aku ade sikit confuse. Kenapa muka che ta sangat berseri di kala baru beberapa jam lepas bersalin?

Kening nya terbentuk..pipi kemerahan. Bibir nya pinkish. Alis mata nya agak tebal..ke dia memang pakai eye lashes extension?

Aku serius pelik. Ramai yang komen "cantiknya che ta walopon baru lepas beranak,muka tak pucat langsung"...

Aku pelik sangat.....bukan kah memang normal bila muka kita pucat selepas melahirkan? Dengan darah nya yang banyak keluar...dengan tenaga yang banyak dikerah...ya allah..aku tak boleh bayang keperitan itu. Tambah plak che ta tu mengandung di usia yang agak lewat.

Jadi...berbalik semula cerita diatas....adakah che ta gigih menata rias wajah nya sebelum adegan photo shoot dia dengan baby baru nya itu? Ehhh.
Haaa.....dah macam blog retis sangat gaya bahasa aku ni.

Tu la...aku tau dia dapat tajaaan dari hospital swasta tu untuk melahirkan baby. Mungkin la kot hospital tu provide make up artist untuk bagi patient nya look vogue daa vassss all de time even baru kuar dari labour room kan.....baru lepas jahit pun kena muka bersinar...gitew.

Ehhhh.. bersangka baik....mungkin muka che ta memang sentiasa cantik berseri walopun usia nya agak berumur....hurm.

Ehhh...



No comments:

Post a Comment