Tuesday, November 18, 2014

ROTI SARANG LEBAH...

Wahhhhh..

Sedap wei..

Apa yang sedap?

Roti sarang lebah ni la...

Memang kena dengan taste aku..

Dulu penah beli..tapi rasa nya sangatt menghampakan..aku kena cicah susu pekat..baru abis..Kalo tidak memang aku buang terus..
Sos butterscoth nya hampeh.

Tapi yang aku beli ni semalam..walaweyyyy..
Yummyyyy.

Slurp...

Roti lembut...sos nya terbaik..siap ada kekacang kat atas tu...superbbb.

Petang semalam aku buat teh tarik..kawankan dengan roti tersebut. Umph..

Don't have to say anything..just enjoy the moment...ewahh..skeping london weiii.

Hehehe. Aku ni memang lemah semangat sikit bila ada unsur2 bakeri pastri bagai niii..mulalah tak keruan kalo ada bau roti ni...pergh...

Ni kena repeat order ni..










5 ketul aku balun. Hambik kauuu!!! Esok kalo gemok padanlah muka aku...hamhamhamhampehhhhhh

No comments:

Post a Comment