Sunday, November 2, 2014

Entry hari Ahad

Hai.

Tengah free2 ni..aku buat entry lauk untuk hari ni.

Haaa...malam tadi tengok ke final piala malaysia? Tengok ke Mat Yo nangis? Hehehehe...sorry supporter JDT....Tok Gajah masih berbisa!

Aku bukan nya penyokong mana2. Aku ni atas pagar. Lalang. Hahahaha.

Ok...meh tengok lauk meh....



Sambal Telur hancur pedas berapi, Ikan siakap goreng, bayam masak lemak, ikan masin sepat. Telur tu aku guna 3 biji. Cukup lah untuk 2 orang makan.

Aku skang ni pantang telur. Seminggu sekali je aku makan. Nampak gaya nya kena lupakan fevret sepanjang zaman aku ni untuk mentenkan berat. Cukup lah seminggu sekali je. Kalo aku pantang telur,timbang aku tu ok je..kalo aku melantak seminggu 4 kali lauk telur...siap la....naik mencanak ko.
Huih. Seriau.

K...bai...

No comments:

Post a Comment