Thursday, October 30, 2014

Hebat nya penangan Malam Jemahat!

Hai..

Ni bukan entry lucahs ye..

Ini kenyataan...bukan dongengan.

Kat opis ni kan......asal hari khamis je..semua muka berseri2,yang dah kawin la ni ye....yang single tak masuk tajuk...baik yang pompuan...mahupun yang teruna...eh..berteruna lg ke...

Aku ni dah masuk group2 sengal ni...baru lah paham....kenapa mood diorang sangat ceria bila "hari berbaju batik"....

Malam sunat kennnnnn..


Malam membunuh setan kekdah nya.....

Ni sorang kawan aku ni....bedah bukan nama sebenor...kemain segan nak ajak laki bermesra....hahaha...


Camner? Takkan nak kena ajor kotttt...lu pikir laaa sendirik bedahhhhhh!

Kihkihkih..anak pun nak masuk 2 orang...bab jimak tu pun tak lulus lagi ke...lain la aku tanya bab perintah am! Kahkahkah...suka plak aku....

Ni lagi sorang kawan aku..jemah bukan nama sebenor..... memang torbaekkkkk......laki dia siap tulis kat wall..."boley ke".........ok...berbahasa2 la kunun..tapi kitowang lagi terer..siap like cepat2.....hahaha... aku lagi banyak experience kottt...

Elleh.....takkan 2 patah perkataan kotttt....

Bagi la seurat gelang Tomei..poh kong ke...baru syokkk si jemah tu...


Hahaha...

Ni bukan la nak melucahs ke ape ye...saja guwau...

Dah kawin ni...memang ni la ko hadap...

Kita masa baru2 kawin pun panas telinga kena usik....senior2 mulut semuanya cam gampang. Hahaha.

Ni kita dah kawin lama2 ni....kalo ada budak opis ni jemput nak kawin mesti kitowang tembak dia berdas2....aku dulu pun kena teruk...aku nak balas kat orang lain plak....hahaha..
Tu la manis nya dah berumahtangga. Halal. Siap boleh bunuh setan hoiiii.

Tapi kalo belum kawin...bukan membunuh setan ye...dosaaaaaaaaa!!

Hummmmm....ni untuk yang dah kawin je...belum kawin gi main jauh jauh!

Kang pukul 5 kang...nak punchkad...semua tak sabar2...berebut weiiii... yang tua ke muda ke...sama naik...

Hari lain takde plak semeriah ni...tapi kalo khamis...siapppp!

Semua boleh bergurau senda..padahal unit lain2...padahal sebelum ni bukan nya baik sangat pun...ewahhhh..hari ni baik plak korang ni....mood ceria memasinggg!

Buat lawak bodoh pun orang gelak ok...kalo hari lain ko buat lawak bodoh,memang kena maki laaa...kihkih.
Ok...salam malam jemahat!

Hihi.


1 comment: