Monday, October 27, 2014

IKLAN SKANG NI STANDARD MINTAK KAKI !!

Hai. Ni ape hal tajuk entry pun munyik marah ni....

Bukan hape...

Aku menyampah iklan kat tv zaman la ni yang seolah2 mintak kaki untuk diterajang.

Masalahnya aku boleh bagi kaki aku ni..tapi aku nak kaki kan sape? Takkan aku nak kaki kan tv LG aku tuuuuu? Oh nooooo...mengamuk ceq mail ok...

Marahkan iklan..tv dibakorrrrrr....peribahasa terbaru.

Hihihi.

Cer korang tengok iklan Nivea. Tak pe kot aku taip terang2 brand tu...kena saman ke hah? Lantakkan....aku ada hak untuk menegur..aku ni malaysian..yang membayar cukai...dan menggunakan flush selepas ke toilet..serta tidak pernah menyalahgunakan parking oku...see? Aku ni rakyat marhaen yang mempunyai kesedaran sivik yang tinggi kan? Jadi..aku ada hak untuk tegur supaya malaysia ini tetap aman sejahtera.

Ok..iklan nivea..

Aku dah lama perati nivea ni...memang nampak nya modal pusingan nya tu "tutttt" ajeee..

Apa saja produk dia..iklan nya mesti menjurus ke arah seks. Kannnn?

Betullllllllll....pakai deodaran..ketiak tak basah... baju tak kuning..pastu jantan tu datang menggesel ke betina dah macam kucing biang ajak mengawan...bunguk kannnn.

Lagi satu...situasi iklan yang cliche...yang betina tu...ketiak nya dulu itam sebab pakai deodaran brand A...tetiba pakai nivea..ketiak terus putih melepak..ilang daki maki segala kesan cukuran...puih...nipu sangat!
Pastu yang jantan tetibe naik syeikh...selepas terlihat ketiak betina tu...yang kunun putih salju...yang sengaja di angkat2 depan jantan2 yang asyik dok mengeteh....
Woiiii...orang tengah minum..ko angkat ketiak pehallllll...gugur bulu ketiak ko tu..masuk kopi orang....ko nak cakap apeeeee..."sorry sir...i accidently drop my bulu tiak on your cup of coffee".... memang nak cari pasal la tuuuu.

Sib baik dalam iklan tu ko dah bercukur bersih...pastu yang jantan dah macam hape plak aku tengok merenyeh kat betina tu...tersengih macam kerang busuk tak laku...apa jelita sangat ke ketiak dia tu....ada plak tergoda pada seorang pompuan tu selepas melihat ketiak dia....low class ok. Yang pompuan tu plak..nak mengorat...pakai modal ketiak,tu yang dia angkat2 pelepah dia tu....kunun wangi sangat ketiak tu. Ceh.


Tu belum iklan perfume...spray sini spray sana..keluar rumah..senyum menggoda...jumpa jantan..jeling..pandangan menggoda..bagi si jantan tu hidu aroma perfume tu..layang badan sedekat yang boleh kat jantan tu...kot jantan tu terus terkam ko...rogol ko...ko nakkk ke?
Soooooo cheappppppppp. Murahan tawwww.
Eiii...motip apa pakai perfume suh jantan terkam?

Banyak lagi modal yang boleh diguna pakai...contohnya,pakai perfume untuk hari konvo...kegembiraan apabila dapat mencapai segulung ijazah....tergambar melalui haruman perfume...haaa..lagi syokkkkk..

Takpun...hari pertama masuk kerja...nak confident..pakai perfume.. mesti rasa selesa,cool,confident,diterima semua orang....haaa..motip nya,untuk diri sendiri...

Terer plak aku dalam bidang advert ni...pergh.

So aku rasa iklan2 yang ada unsur tutt cenggini memang standed mintak kaki..

Takde art,soul,love,passion.....

Yang aku nampak....spesis kucing gatal nak mengawan!

Betul takkkk.
Baik korang hangguk cepattttt !!!!








Hambekkkkk..ketiak ketiak ketiakkkkk! Ada ke orang bersosial angkat pelepah cenggini? Hahahaha. Lagi 5minit,kompom kena halau...lalat pun geli hokey. Motip sangatttt tayang ketiak depan kengkawan. Konghajor!

2 comments:

  1. deodoran utk tut bawah ada ke?? hahaha.. kalau ada mana rope iklan nye ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ira..tak boley bayang camne model tu menyelakkkkkk....larikkkk...kemaluannnn...!! Haha

      Delete