Thursday, October 16, 2014

Lesung Pipit

Haii.


Saja main taip2.. Topik nya lesung pipit.

Korang ada lesung pipit tak. Aku ada. Tapi satu je. Sebelah kiri...eh..kanan..eh..ye ke..jap..
Haaa..kanan...
Dulu aku rasa pelik sikit bila tengok gambar sendiri..sebab ada lekuk kat pipi..

Dulu masa aku kecik..lesung pipit tu lagi dalam dari skang ni..ni macam kureng sikit.

Aku tak rasa cantek pun bila ada lesung pipit sebelah ni. Biasa je. Tapi semua nya anugerah Allah. Alhamdulillah. Sempurna. Bukan semua orang ada. Tapi tu la....bila amik gambar, aku cenderung untuk mengiring ke kiri...expose sebelah pipi kiri..bukan kanan. Hihihi. Rasa pelik bila amik gambar yang berlesung pipit ni. Tapi bila camera kat depan2..memang tak boleh nak elak la..Cuma aku minimumkan sengih..Tak nak ketara sangat lekuk tu.

Aku bersyukur dengan lekuk ni.

Cuma aku agak keberatan untuk tonjolkan ia..

Ngih ngih..
Ni aku zoom kaw2...bagi korang nampak kolam pipi aku...hihi





Ok..jadi aku ni oku la yeeee..hahaha..


Preity Zinta adalah antara artis Bollywood yang cun nak mampuss sebab ada lesung pipit yang unik. Pergh. Manis nya..

No comments:

Post a Comment