Tuesday, October 14, 2014

Izzara

Izzara is my busuk. Si bongsu yang tak reti duduk diam.
Budak ni tak macam kakak dia.
Izzara ni kasar sikit. Syana lemah lembut. Hahaha. Kalo datang marah dia tu..dia gusti nya smackdown pun ada si kakak. Kesian kakak. Kakak ni jenis beralah.
Ada sekali tu aku marahkan adik. Adik menangis la..kakak datang bak superhero..selamatkan si adik. Peluk adik..pujuk adik. Hihihi. Kelako betul.
Adik ni pun satu..aku nak masuk toilet..dia masuk sekali...siap tunggu aku 'selesai'...pastu dia gelak2...aduih..
Tak senang aku nak buat 'kerja'.
Tu belum korang tengok dia main sabun Top..dia celup2 jari dia dalam pek sabun tu.
Pengsannnn.
Semalam aku nak suap porridge kat dia. Huih. Mencabar betul. Dah la makan sikit pastu berlariiii. Makan lagi pastu bergusti dengan kakak. Makan lagi pastu berlari tengok TV sebab ada lagu miska muska Mikey mouse. Channel 613 tu la..Penat tol aku tengok.
Yang aku geram tu..aku duduk bersila sambil pegang pinggan. Dia datang kat aku..sambil menari step moonwalk lintang pukang dia tu la. Aku kebetulan letak pinggan kat bawah..sebab ngelap lantai.
Boleh dia pijak pinggan tu...wahhh..Ini suda lebeyyyy. Aku tepuk sikit kaki dia tu..apa pun tidak.. Nyerongen lagi ada la..

Hurmm. Urut dada.

Korang tau izzara nenen camne? Nenen BF ni tau. Kalo botol tu boley plak bersopan santun bertata susila. Ni kalo bf .... Huishhh. Aku tengok pun rimas..dia siap angkat punggung..macam rukuk tu..pastu depa tangan..pergh. Menonggeng..meniarap atas badan aku tu memang wajib dah tu..Aksi melampau sangattt. Tengah nenen hokeyyyy. Please don't try this at home!!!
Ni korang tengok..orang lain sibuk cari bantal..yang dia sibuk main game. Arghh. Mata aku ni layuuuuu..layu...layu....layu...zzzzzzz "...mam mam pikjggvdxfhvbhhdc..nak nak nak nak..."
Ishhh. Izzara ni..kaco betul...cari 'candu' dia tu la....



Wauuuu. Kemain main bunga api..sentuh meletup..sentuh meletupp. Bising tol bunyi bunga api tu.

No comments:

Post a Comment