Saturday, October 25, 2014

Mistik !

Hai.

Aku ada story yang seram nih.

Kalo korang berani,teruskan pembacaan. Tapi kalo korang jenis penakut cam aku,hihihi...stop baca. Nanti.....ada....yang....memerhati........korang.....

Eh...aku plak yang rasa seram nih.

Ok..cerita nya minggu lepas..

Member aku ni Yop nama nya...kerja nya bukak pejabat...bukak ekon bagi sejuk...pasang lampu...sebelum kami sampai,itulah kerja dia...

Hari tu dia sampai pukul 7 setengah.

Dia pegi bilik gerakan bawah,macam biasa la...kalo ada mesyuarat kat situ hari tu,kerja dia on kan lampu...on kan semua la...memang kunci bilik gerakan tu dia yang pegang.

Tetiba mata dia terpaku tengok kerusi untuk chairman tu dah berubah! Sebelum tu dia letak kerusi tu tepi dinding..menghadap dinding...

Tapi pagi tu...dia tengok kerusi tu mengadap audience...mengadap dia...ermmm....dia dah rasa semacam dah...

Dia keluar....naik opis plak... on kan lampu...

Tetibe....tut tut...tut tut...tut tut.....tut tut...ringing tone berbunyi...yang pasti nya memang dia sorang je kat situ...there's nobody else. Bukan prank..bukan april fool...

Guess what..

Tepon kat ats meja aku tu ada 'somebody' buat internal call.....guna loudspeaker...ermmm...tepon aku tu center untuk semua line internal....boleh nampak la sapa yang 'dia' call tu..

Yop ni intai la tepon tu...naik nombor tu kan...korang tau line mana yang 'dia' call? Ext 141...line untuk bilik gerakan!
Hampehhhhhhh.
Ahh sudahhh....

Kecut perut la kawan tu.

Dalam 60 line tu...bilik gerakan tu jugak yang dia pilih.

Saja nak menyakat la tu...bagi warning kot....."mesyuarat kami belum abih,ko masuk pasang lampu batpe?"

Hahahaha...

Lawak pun lawak...tapi scaryyyyyy kennnn.

Masa Yop tu cerita kat kitowang...tegak2 bulu tengkuk weiiiii...

Hurm...

2 comments:

  1. Replies
    1. Ira..yg yop tu lg la naya..tegak bulu ketiak dia kottttt. Hahaha..

      Delete