Monday, October 6, 2014

Salam Aidil Adha..

Hai beb.
Nak cite2 raya ni..aidil adha...selalu orang kita panggil raya korban.
Cite baju dulu ye. Hehehe

Ni Jubah Dalia from Qaira Hijab. Kaler grey.. tudung pun QH jugak. Halfmoon rasha. Tengok kat Setegrem qh tu,lawo plak model kurus keding tu pakai kaler grey + pInk...kaker blocking sangatttt kennnn.

Saiz L ye engkoranggg. Terasa bangga plakkk. Puihh. Syana yang snap gambo2 ni. Banyak gambo yang tak jadi. Kaki tak nampak la..senget la..tak ready la..pejam mata la...ada yang tengah nganga sebab tengah bercakap pun ada..adoi.





Sudah nya aku amik monopod. Selesai. Selfie lah macam orang gilak. Hahahaha.

Raya haji tak berjalan pegi umah orang kan... aku cam tu lah jugak. Abih2 jauh pun aku pegi makan kat umah depan. Umah Achu. Pastu kenyang balik umah MIL....tengok tv...aku tak masak pun. Semua nya cilok dari umah Achu. Bukan malas masak...tapi bebudak ni kalo aku masak,diorang ntahape2ntah jadinya. Daripada aku mengamuk2,baikla aku jaga diorang ken... alasan baikkkk punya. Kikiki.

Petang tu Achu dengan Achik ngajak pegi somewhere. Cer teka.....









Tadaaaaaaaaa...Petang tu kitowang pegi Hot Spring,Sg Klah. Bawak MIL sekali...kakak ipor aku yang plan ni. Tapi kitowang pegi asing2. Dah sah2 ramai orang kan,keroh giler air kat kolam tu. Geli aku nak snap. Gambo memang takde ye. Sedihhhh aku....hahaha.

Malam tu plak balik kampung aku, tido sana 1 malam. Aku buat bubur asyura malam tu. rajinnnnn ye.  Hihihi.

Anip anak che ta.. kome ni kalo boboi kemain kome hurung ye...siap kiss2 si izzara ni bila dapat Anip ni. Huh. Anip runsing la dik oiii.
Syana ada bagi idea kat aku..dia suh aku 'buat' sorang lagi baby boy.. macam Anip tu..dia cakap Anip tu comey..putih macam dia...izzara gelap sikit...jadi dia nak adik lagi sorang yang putih. Mamposs aku. Ko ingat senang ke nak 'buat' kakak oiii. Haru. Lawok tu memang lawok. Tapi aku tidakkkkkkkkkkkk..seriauuuuuuuu...
Aku saje test Syana,kalo baby ramei2 kat umah ni nanti umah kita berselerak sebab baby2 kan suka buat sepah. Dia jawab..."ammi kena lah rajin sikit..kemas umah selalu bagi bersih...jangan malas2.." Pulokkkkkk,aku balik yang kena.

Hahaha.Syana .. Syana...

Haaa...baju nikah aku ni. try pkai balik. Waaaaaaaaa....sendat sana sini....Aku la ni..sibuk nak godek2 lemari tu,jumpa baju ni..mula lah mengimbau nostalgia sambil sengih sorang2
..hurm...suatu ketika dahulu aku sangat lah selim. Mengapa kini aku menggebu bak tertelan mauripan?  Alahaiii. Sedih plak tengok baju nikah ni..7 tahun dah kau ye. Elok lagi...macam tak percaya plak dulu aku nikah dengan lelaki yang aku cintai, dengan persalinan berwarna kuning ni...ohhhh.. indah nya saat itu. Hihihihi. Cehhhhh...raya aji sibuk cite pasal nostalgia...hehehe

2 comments:

  1. Lawokkkk ke ira..msti part buat ank tu yg lawokk kn..hahaha..ngilu sgguh perut aku ni dengo idea brilliant dia tu..

    ReplyDelete