Monday, October 20, 2014

Pelbagai Cerita 3 in 1

Hahahahha.. aku tak reti nak letak tajuk entry ni apa. Gasak ahhhh.

Mula2 nak letak tajuk,pelbagai cerita..pastu ahkak opis ni bancuh kopi plak..ahh.. letak la tajuk nya pelbagai cerita 3 in1! Senang giler idop hakuuu.

Ok,cerita bermula.

Jumaat lepas kitowang segeng telah pergi ke spa untuk menaiktaraf /upgrade diri sendiri...

Aku buat treatment tradisional massage + coffee scrub.

Rm 130. 1 jam massage, 40 minit scrub..

Ni laki aku tak tau. Aku diam2 je. Kalo dia tau mampos kena sound. Hahaha...aku tau sangat skrip nak sound aku tu..

"Elleh..kulit sawo matang dah nak ke dayang senandong tak payah nak berspa sangatt.......bukan mau putih pun..."

Pedihhh kan.

Silap2 berdarah telinga.

Jadi aku buat keje ni diam2 tanpa sebarang bukti dan tanda... Hahaha. Terrer..

Tapi yang tak best tu, macam tak best jeeeeeee service spa tu. Massage pun so so...scrub pun tak berasa sangat..lahai...kalo aku tau aku buat scrub sendiri..terbang duit aku!

Geng2 aku buat facial..ada yang buat lifting treatment....also not good. Diorang pun tak puas ati...esok2 kita cari spa lain je la..


Dah..tutup cerita pasal spa. Buat sakit ati jerkk.

Ok..sabtu dan ahad aku dok umah sambil mendobi...3 bakul hoiii.

Semenjak 2 menjak ni Izzara ni ada tabiat baru. Bila aku ke kakak ke masuk bilik air..dia laju je ngikut. Abih basah baju seluar semua. Memang kena tukar baju la...memang logik la baju kotor 3 bakul kan...aduihhh... dah la skang ni musim hujan. Nak tunggu baju kering pun payah.. penin....

Ni la masalah emak2 ni... bila dah dapat title Puan Emak..baru lah aku paham mengapa masa kecik dulu emak aku cukup marah bila kotorkan baju. Now I understand! Gitew.

Haaaa.. weekend tu aku masak..ihiks...

Teringin plak nak makan sambal tumis ikan bilis. Tapi tak kick. Masak rushing..sebab Izzara tengah tido. Takut dia terbangun plak.. Tu yang aku zasssss terus ke dapur..

Ahad plak aku teringin ikan bilis goreng dengan bawang + cili padi. Gambor nya aku tak snap.. goreng bodoh2 je.

2 hari stret makan ikan bilis. Hahaha.


Gambar timeeeeeeee!!





Conteng idung dengan bibir... hamboi.. bangga nya tunjuk kat kita...Ni pun aku lap sikit dah ni pakai wet wipes..Yang atas bibir tu mau hilang..kat idung tu jenuh plak nak ilang. Haishhh.


Syana ni saje je...nampak tudung nak pakai. Pastu main berlakon2..


Spa...yang non hado!

1 comment: