Monday, November 17, 2014

Hari Keluarga SKKP part 1

Entry ini penuh dengan gambo..diulangi..penuh dengan gambo...harap bersabarrrrr...hahaha

Ni baru part 1...part 2 akan menyusul tidak lama lagi ye...hewhewhew...
Pada 16 Nov yang lalu..kitowang menyertai Family Day sekola kakak...
Acara2 nya macam biasa la..ada tarik tali,lari bawak bola dalam sudu..tadah air dengan sponge...lari bawak tongkat sihir..hihi...yang tu klakor...pastu macam2 lagi la...ada dewan kat situ,aku ni kan tak boley paneh2...kang agak2 melengas badan aku kang aku masuk dewan tu duduk bawah kipas.... cisss.. poyo sangat ni.




Ceq mail jadi Penasihat untuk acara sukaneka ni. Semua kertas kerja dia buat. Cehh. Poyo jugak dia ni. Kertas koje koooo. Pastu baru cekgu check balik untuk pilih kesesuaian acara tersebut. Yang aku nak gelak tu,dia rupa nya pengadil nya. Semua acara hokeyyy. Steady la ceq mail...Ni tengah bagi penerangan untuk acara lari bawak bola dengan sudu..kemain syana ek,mentang2 ayah jadi pengadil...ingat boleh kautimmmm ke? Nooooo wayyyy.
 Ceq mail very the proffesional ok. Baju no 25 Kappa tu aku punya sebenornye..baju rumah sukan kat opis aku..dia tibai je sarung baju aku. Seb baik muat..eh seb baik 'sesuai' ..Hehehe..tak boley cakap muat..nanti korang bayangkan aku 70 kg....huhh. Eh laki aku menten 75 kg ke bawah je..Hurm...jelezzz i taw.
Syana catwalk bawak sudu atas bola...eh..bawak bola atas sudu..kamon syana kamon...yukenduwit babehhh. Hahaha



Udah sang pengadil tiup wisel...masa dah tamat. Kecoh la si pengadil ni.





Ni plak acara tadah air pakai sponge kendian bawak lari...perah kat botol mineral...hish...macam renyah je...syana cam biasa la...dah minum milo mestilah badan sihat dan kuat ye dakkk. perah sponge tu kuat2 kakak..jangan bagi can kat sponge tu.



Ceramah kebombaan pun ada. Aku tak dengo pun. Patut nya kalo ceramah2 ni ceq mail yang rajin untuk section dia..tapi dah dia off duty kan...memang idak la nak buat ceramah ni...


Acara mewarna bersama keluarga..gigih aku mewarna taw...

Erm...sambung lain kali ye. Aku kebizian at this time. You may wait me until i got my time is free. Tenkiyu. Huhuhu..berhabuk sekepinggg. harharhar.

No comments:

Post a Comment