Monday, July 28, 2014

AIDILFITRI 2014 ◆ part 1 ◆

Selamat hari rayaaaaaaa!

Hai gengzzz. Di kesempatan ini aku nak mohon ampun maaf andai kata sepanjang aku berbelog ini aku ada mengguris hati dan perasaan korang.

Mana lah tau perkataan2 yang taip kat sini ada yang menggangu emosi korang ke apa ke. Aku tulis dari pengalaman aku. Dari pengamatan aku. Dari kaca mata aku (tapi aku bukan specky ye..hehehe)..Bukan nya aku tulis kopipes dari mane2 entry blog org len..Jadi apa yang tulis tu asli dan jitu lagi padu dari pikiran aku ni. Aku tulis apa yang aku rasa. Ahaks.

Sesetengah entry tu mungkin kena tepat kat dahi korang,ataupun sipi2 je ke...sekali lagi..maaf ye. Giteww.

Malam ni aku tak nak up gambo raya lagi...penat weiii. Lenguh kapi2 mulut aku ni haaa..asek ngunyahhh memanjang!

Lagipun line tenet slowestttttttttt sangattttt ni.

Tau sebab apa tenet lembs? Penggunaan tenet terlampau ramai la niiiii. Korang kan suka up gambo kat fb malam2 cenggini.. Sambil2 baring peluk bantal peluk tu..bercakap dalam ati sendiri.."up kat fb gambo siang tadi berbaju sedondon 1 family best gak nih,ramai on9 skang ni,boley dapat 57 likes ni. " hahaha. Macam la aku tak buat! Pegi tido la genggz. Esok nak beraya lagi.. dapatkan tido yang cukup,baru lah esok mata korang bersinar cerah sentiasa! Hahaha


Ok..berjumpa lagi di lain masa.. zzzzzz...


No comments:

Post a Comment