Thursday, July 10, 2014

Bila Izzara susah tido...

Bila kakak da tido..ayah plak keje malam..tinggal aku je kebil2 mata dengan kenit tu...haaaaaa....agak disaster suasana dalam bilik tu!! Haha.

Kenit tu akan sedaya upaya membuat lawak tahap antarabangsa...supaya aku akan melupakan hasrat untuk menyuruh dia tido. Umah aku kat simpang 3. Jadi bila kete lalu, tingkap bilik tu terang dek suluhan lampu kete tu. Izzara pun cepat2 panjat bantal nak tengok luar kot2 daddy cool dia da balik. Adoiiii. Kelakor tengok gaya Mr.bean dia tu. Aku nak gelak jugak. Tahan je la. Kang dia tengok aku gelak menggelegakkk...dia buat lawak lain plakk. Sengih diam2 je yang aku mampu. Thiiihihihi.


Esok Mak ko ni nak koje. Tido! Tido!

Baru la dia baring balik. Hahaha. Dah macam Mak tiri plak aku ni.

Tapiiiiiii... Lagi seploh minit bila ada lampu kete yang suluh tingkap bilik tu lagiii...dia jegil mata ke tingkap jugak. Adoiiii.

Yang deme ni pun tengah2 malam pun nak keluar apehallllll. Dok je la umah diam2. Haha. Emo.


Gigih manjat bantal..mengintai kat tingkap. Selak langsir. Cepat dan pantas. Mesti dah lama prektis nih.
Erkkk. Abaikan "dinding bersurat" tu ye.



Dah macam tugu negara haa.
Inilah barisan kita yang ikhlas berjuang...




Kena marahhh..Baru la nak tido.
Sekian... zzzzzzz
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment