Saturday, July 26, 2014

Shopping Last Minit!

Hai my dear blog and my dear frenzzz.

Ni tengah bergolek2 sementara nak tunggu mata terpejam ni..aku menaip sikit ye. Kisah nya cengini.


Siang tadi pegi shopping baju raya kat Teluk Intan. Ala.. The Store je punnn. Bukan Pavi. Bukan sogo..

Aku ngajak cek mail gi Ipoh,tak nak dia..

Jemmmmm. Keje gila pegi Ipoh time ni.

Betul gakss. Memang cakap dia tu kadang2 menyakitkan ati aku,tapi benar sangat pendapat dia tu.. hahaha.

Izzara ni plak ada alergik kalo dok dalam kete lame2. Die mengamuk cam hulk hogan taww. Sungguhhh. Badan je tak tukor ijau.

Tadi setelah melalui berbagai halangan dan rintangan..semua baju untuk raya budak2 tu dah setel. Dah siap basuh pun.

Alhamdulillah.

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiìiiii...... bajet lari sikit. Hihihi.

Itu lah keburukan shopping last minit.

Sebab nak cepat kot,main ambik jeeee.

Tengah budak2 tu mood ok..aku rembattt je baju. Tak tengok harga sangat pun. Janji muat,selesa..ambik. aku check balik umah tadi,tshirt izzara sleeveless. Harga nyaaa..aduhh. urut dada kejap. Ingat harga belas2 ringgit je la. Adehh.

Lenkali tak boleh buat ini macam. Susah oo lari bajet. Nak kena jimat kaw2 plak lepas raya sementara nak tunggu gaji. Tu yang aku tak nak tu.

Tak pe..rezeki ni Allah yang bagi. Jangan susah ati ok. Hehehe.

No comments:

Post a Comment