Wednesday, July 16, 2014

AZAM RAMADHAN SU

Bulan puasa ni banyakkkk tv show yang tayang cerita masak2 ye..ada yang ok,ada yang hurmm..

Ni aku cite yang ok je la ye..

Azam Ramadhan Su ni ditayangkan Isnin hingga Khamis,12.30 tengahari hingga 1.30 petang..di TV3..

Pelakon utama Rita Rudaini yang membawa watak Su.. tak pasti lah pulak nama penuh nya Sumarti ke Susanti ke Suwasuweikemoning keee...hikhik

Husband nya Faizal Hussin yang membawa watak En .Lukman...loving ekk Faizal Hussin ni. Suka tengok dia berlakon jadi bapak2 ni. Tak nampak bayang2 Roy dah.. hahaha.

Diorang ada anak 2 orang dengan bibik nya Wati yang kecoh tu. Rupenya Wati tu Siti Chubby ye. Aku tak kenal dia. Watak Wati tu agak over. Mimik muka dipaksa2. Aku tengok pun penat.

Cerita ni keseluruhan nya aku suka sebab ada drama dan yang penting ada tutorial memasak dari A-Z.. nampak natural sangat Rita memasak tu. Aku memang follow setegrem Rita ni..memang dia cakap dia masak betul2 dalam cerita Azam Ramadhan Su ni..proses masak dengan hasil masakan dia tu ada gambor nya dalam setegrem dia.. betullll..bukan makanan beli tauuu.

Rita nampak cantik dalam cerita ni. Simple tapi gojes. Macam selalu..
Try tengok ye..

No comments:

Post a Comment