Sunday, July 13, 2014

Mandi Sungai

Panehhh nya cuaca. Berendam dalam sungai ni,best nih....

Perlagi..moh kiteeee.



Port: sungai batu 4 ( jalan menghala ke cameron dan kuala woh.)

Dress code: tshirt buruk dan track bottom

Masa: tengahari

Makanan : tidak disediakan...puasa. hikhikhik

Amaran: kentut dalam air tak dibenarkan. Batal puasa kang. Kihkih




Gaya macam pro... sebenornya syana ni takut sejuk. Bawak dia mandi sungai,yang basah pinggang ke bawah je..main baling batu je lebih.




Ini budak..
First time bawak dia masuk air sungai.
Rilek je..tengok aku berenang macam mermaid,melompat2 dia nak jugak...
Rendam kan badan diamdalam air...menyerongennnn je..langsung tak nangis.



Gambo ni masa baru sampei. Muke limang libu tak tentu arah tengok air banyakk.



Banyak port sebenornya kalo nak mandi sungai jalan nak pegi cameron ni. Kena pandei pilih. Aku suka mandi bukak tudung..tu yang datang sini. Takde orang pun kat situ.mTepi jalan je pun. Tapi orang yang lalu tu takkan nampak kita. Sebab ada pokok2 sawit.
Kuala woh memang ramai la weekend ni. Lata iskandar pun boleh tahan...




Dari mula sampei sampailah nak balik,bizi cari batu,baling kat air..tu pun dia dah seronok. Korang nak berendam ke terjun tiruk ke,ai dont care kata Syana. Kihkih




Air nya jernih wa cakap luu. Siap nampak ikan lagi.. oh ya.. gambo kitowang berendam,menyelam,berkuak lentang memang takde la ye. Aku ni kalo masuk je air...memang mengalahkan budak2. Izzara tu bagi kat ayah dia..aku mandi puas2.. hahaha. Memang tak la nak snap2 selfie bagai kat air kan. Ini semua poyo!
Gambo yang aku amik ni sume masa baju aku kering.



Kakak yang eksaited...

Ok.. bai...lepas raya boleh datang lagi ..kita buat bbq kat sini hokey.

No comments:

Post a Comment