Monday, July 21, 2014

Minggu Terakhir sebelum nak Cuti Raya!!

Wee wee wee wee...

Minggu ni last koje..minggu depan cuti raya seminggu.

Bulan depan, bulan Ogos baru aku masuk koje balik. Hahaha... bulan depan ye koranggggg...

Opis ni dari minggu lepas dah pasang lampu lip lap lip lap. Meriahh uols.

Lagu raya pun dah pasang. Semangat kerayaan dah meresap dalam jiwa ni weiii. Jap kang dengo lagu Ahmad Jais. Pastu lagu saloma.. wee wee wee...dam dum dam bunyi mercun.

Hahaha.

Ok..meh tengok deco deco raya erik leong opis aku. Hahahaha...

Kad raya gantung mandatori wajibbbbbbb ada... hihihi..ketupat tipu tu pun wajib gakkk.


Ruang tetamu menunggu.. sila bersabar sambil menikmati keindahan lampu bak Icity. Anda masih di teluk intan..bukan s.alam hokey.


Opis makcik.... meriahhhh kauu. Kat atas kepala ada lampu kelip gantung2... opis kau ada grand2 cam ni? Opis ko ada recycle kad raya tahun lepas? hahaha.



Ok..ni last. Tukang coret ( tukang carut nak jugakk) nak letak gambor bajet gojes. Dah macam model lampu kelip2 buatan malaysia dengan jaminan  2 tahun. Erkkk..lampu kat belakang tu ada yang tak bernyala ekk. Hihi.


Baiii.. aku dedikasikan entry ni spesel utk cik iput yang tergamak meninggalkan aku dan pegi ke bendahari bersama cekgu2 nya.... huhuhu. boring punye pasal,gigih aku menangkap gambo time rehat tengahari..tu sebab gambo semua nya gelap...tengah rehat kan lampu tutup. aku memang segan snap2 tengah orang ramei ni. tunggu orang balik baru aku bersilat mengambik gambor. Yang beriye aku bagi penerangan panjang berjela ni pehal. semoga kau cepat pulang,cik iput. 

1 comment:

  1. alolo....cian dia tinggal.....terpaksa ikut sifu......hihihi

    ReplyDelete