Tuesday, July 8, 2014

Persiapan Raya

Hari ni dah masuk 10 ramadhan ek. Lagi 4 ari bolehlah pasang lagu raya damdumdam bunyi mercun..ngeee. sukeeee.

Aku belum buat apa2 persiapan pun. Ntahhhh... tak rasa feel raya lagi la.

Lagi 2 minggu baru kitowang bizi kottt. Aku dengan laki aku memang cenggini. Bukan jenis yang gelabah nak beli hitu hini. Kitowang sempoiiiiiii..

Lekkkkk je. Janji makan cukup. Hahaha.


Ala...raya orang2 dewasa cam kita ni bukan macam budak2...

Ada baju kurung baru..tudung baru..kasut baru..henbeg baru...lepstip mebelin baru..ok sangaaatttt dah tuuu. Haha..nak jugak henbeg baru ye.

 Kita disunatkan memakai baju raya pada hari raya kan. Bergembira di aidilfitri. Tapi aku still tak paham napa stesen tv kat Malaysia ni suka tayang drama2 ayer mata masa

hari raya. Come on! Cari la hari lain tayang drama sedih2 tuuuu..

Ok...tu je nak bebel.

Nanti kalau ada lagi perkembangan terkini,aku hapdet ye.

Jumpa lagi.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment