Thursday, July 17, 2014

KETUK KETUK RAMADHAN 2014

Bermula 28 Jun yang lalu,KKR (ketuk ketuk ramadhan ye bukan ketuk ketuk raya!) telah bermula.

Untuk musim ke 7 ni,sepanjang bulan puasa ni..hari hari..pada pukul 12.30 tengahari..tv 1..dengan menampilkan artis2 tanah air kategori meletopss dan senduuu.. akan memasak dengan pelbagai gaya..hahaha..Takkan semua nak panggil retis yang hot2 je kan. Bagi lah peluang retis sendu nak tunjuk bakat. ;)

Makna nya bukan semua la yang hebat2... giteww.

Dengan tagline "rancangan memasak no 1 di malaysia",resipi yang di tayang kan tu pada aku so so je la.... simple je aku tengok. Ada yang langsung tak menarik pun ada! Contoh nya Azwan Ali bukan masak guna api pun. Dia cuma prepare kuah rojak yang simple (kuah rojak mak tom la teww,tau sangattt)...Takde guna api..tuang kicap,tonggeng sos,letak cili api.. siap.

???????? Lantak la ko wan.. propa je lebeyy ko tu. Kata penah masuk Masterchef, bagi lah resepi yang kebabom ye dak..

Retis2 yang terlibat ramai...antara yang aku sempat tengok Killa Fairy, Joey(hubby Watie), Mark Adam(bahasa melayu nya sangat poor),Zoey Rahman, Rebecca Nur Islam, Mawi, Awie Rafael, Shah Iskandar, Arja Lee, Azwan Ali(monopod tak abis2,), dan Ryzal Jaafar...

Sponsor oleh Saji dan Tesco,jadi JS Pictures shoot dalam Tesco je la....masak dalam tesc,ko mampu? Hikhikhik. Dulu shooting kat pasar tani kan...aku rasa musim 7 ni kurenggg sikit.

Korang camne? Enjoy the show? Aku bagi ★★ je..



Zara Zya Dan Mawi..

Macam terer je... tapiiii...

No comments:

Post a Comment