Friday, December 19, 2014

AMRAN MENCERIAKAN HARIKU....♡♡♡♡

Page Amran Fans di fb dah cecah 122k orang tawwwwww.
* tepuk tangan sikit..congrates meran!


Sapa dia ni? MERAN ? Meran mana niiiiiiiiiiiii?
Entah..aku mana tauuuuuu.
Manusia yang tinggi sifat kelakarnya, otak 3 suku masak, masuk ayor, ada longgar sikit kat plug socket kepale  hotak dia...ye la kot ;)


Aku start kenal dia.....member aku Deera Adeera yang komen kat satu status Meran ni di fb...aku baca..status Meran dengan komen2 likers dia tu la...pastu aku baca member aku ni komen..,"he's back.." sambil dia tag nama laki dia...
Masa tu aku pikir,retis la kot Meran ni. Asal usul meran ni pun member aku ni jugak yang cite...
Jadi aku pun like. Masa tu page dia tu naik mencanak2 likers nya...lain macam betul...kihkihkih.


Tapi memang lawakkkkkkk. Keras abdomen korang kalo baca status dia. Dengan gambo edit nya lagi. Muka  lelaki mata kuyu pakei uniform Petronas..memula dulu dia cakap dia keje oil and gas...aku ingatkan keje kat pelantar la ni..gaji ribu riban kompom laaa..rupanya stesen minyak petronas..aduihh..aku sekeh jugak dia ni.. .kelakorrrrr wei.
Hadoiiiiii.



Gaya bahasa dia sempoi..bersahaja...comel....konghajo...tepat...padu...terkesan sangat pada ati kita yang membaca nya. Dia bahasa diri dia "amran"...geng pekida hokeyyyyyy..
 3 line! Ketawa lagi. Kahkahkah.


Dia ada anak...Qaseh nama nya...hihihi..
Korang like taw...kelakorrrrrr sungguh wei.
Ada saja idea dia nak membahan kan orang. Tag line dia, "kebodohan ku untuk mereka yang berakal"...hahahaha...


Page dia ni yang ke 3...yang 1st dengan 2 nd tu dah tutup..
Raya puasa ari tu..dia senyap dari up status..
Kendian dia bagitau, "meran senyap sebab sibuk  di kampung, buat macam2 untuk persiapan  raya,bukan macam korang sibuk beron9...macam takde keje..."..lebih kurang macam tu la ayat nya..macam haremmmmm..hahaha
Kena sebijik.

Ni yang paling latest untuk hari ni. Muka tetap muka mamat ni..tapi kepala nya Ada serban..hihi.

Qaseh pun tak lari dari di bahankan...kesian baby qaseh....kihkih



Ini antara yang agak kontroversi...huhuhu..




Memandai je edit kannnn..kunun2 dia memang kontek pilot tu laaa.memang sengalll..hahaha



Tastenya gadis2 yang jelita...keknis, yana samsudin,fazura....hahaha..
Yang itam gemok..dia takmo!
Abis tu skandal sekejap dengan Dina hola cikebum tu apa sudahnya ntahhhh..

Dia siap pesan..sila komen ' sayang meran '  pada status yang dia up tu...tapi pompuan gemuk buruk jangan  komen dan likes. Weiii. Kijammmm kot :)


Lesen memancing  yang agak hot isu nya...memang kaw2 dia bagi. Pedas weiii. Dia bukan lah hentam kerajaan...dia sindir cara halus..memang tajam kalo tertusuk di hati.. Aku dengan kengkawan aku..time makan kang mula la borak pasal meran,..pastu gelak tak hengattt. Aduihh. Meran meran.....mereng la ko ni. 
Tq sebab memberi kami mood yang positif setiap hari. Lawak ko tu memang de bestttt!
Semoga keaslian engko tu masih original..kihkihkih..mende la aku taip ni..

*pada yang tak suka,sila pergi  berhambus dari page meran. Tak payah sibuk nak baca kalo tak suka lawak meran. Aku bukan jenis merepek meraban tak pasal2. Selagi ada batasan,.tak salah kan..ni bila ada yang stalk komen aku kat status meran..mula lah tuduh aku ni suke merepek2...puihhhhhh...ko lagi teruk...stalk komen aku untuk memburukkan aku! Boleyy blahhhh. 
KAMI AMRAN FANS!!!

2 comments: