Sunday, December 7, 2014

No title

Haiiii.

Saja nak menaip. Jejari runcing ni tetibe plak buang tebiat...kihkih.

Takde ape pun..saja nak mengomel..


Hurm....setuju kannnnnn? Ada masa kita tak nak share apa2 dengan orang len..ada masa kita akan jadi sangat berahsia.
Alhamdulillah...Dia ada. Dia yang Maha Berkuasa. Pada Dia lah kita mengadu. Jangan mengadu pada manusia. Manusia ni hati nya ada berbagai. Nampak baik depan kita. Mulut manis. Puji sentiasa. Tapi belakang kita,semua benda tentang hal kita di canang nya. Cerita tiada tapi di ada adakan. Tu belum lagi kelemahan kita di gebang nya. Moga di jauhkan golongan begini.

Alhamdulillah...suami aku seorang pendengar yang baik. Menyelesaikan masalah tu satu bonus..tapi selalu nya kita ni nak kan orang mendengar keluhan kita je..
Aku ni wanita biasa...perlu tempat bermanja.,tempat mengadu nasib. Ye dakk. Cukup lah suamiku menjadimpendengar setia aku. Sob sob sob...sedih plak rasa nya..


Jangannnnn!
Aku ni punya stail..ko nak cakap buruk pasal aku..I dun care ! Kesah plak aku !
Tapi jangan sentuh bab anak2 aku. Pantang aku! Diorang tu baru 5 tahun dengan setahun...
Jangan senang2 hati ko nak burukkan anak orang...anak ko tu pun bukan bagus sangat pun.
Kesimpulan nya...cermin diri kita terlebih dulu sebelum kita mengkepochikan hal orang lain.

Kita ni bukan nya baik sangat pun. Kita semua nya pendosa!

No comments:

Post a Comment