Monday, December 22, 2014

No Monday Blues

*;&_"_/^&;&£&(&€&&£&*&£'=;&$:*
Adoihh..aku dah taip entry ni separuh...ingatkan nak sambung la lepas lunch tadi.
Bukak balik tengok2 dah ilang.......aduihhhh.
Camne boleh ilang ni.
Nape aku tak save tadi. Omaigod.
Sengal.
Ok...terpaksa la aku ringkaskan je apa yang aku telah taip pagi tadi.
Ok...cenggini..
Pagi tadi kemalasan melanda.
Lemau.
Memang malas.
Then aku nak pegi keje tu...aku kena lalu 7 traffic light.
Believe it or not...
5 lampu hijau, 2 lampu kuning which is aku tak stop (korang sila patuhi undang2 jalan raya!).....
So...moral of the story....walopon Malaysia kalah...walopon hari isnin yang syahdu ni kita kena kerja..in fact kita tetap menyalahkan team harimo malaya sebab kalah...tapi still Allah permudahkan urusan kita..
See?
Kerja aku hari ni plak senang..dan tak rumit...
Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah.
Kau beri yang terbaik untuk aku.

No comments:

Post a Comment