Monday, December 15, 2014

Family Day ..Corus Paradise Resort

Ya ampun..

Tak selesai lagi mempublish entry kepam lagi hapak ni rupanyaaa.

Rupa nya elok je entry tu aku simpan dalam gobok..

OK..meh kita setelkan cerita family day ni. Ecehceh...setel kunun..rasa nya ada lagi yang aku draft pasal Corus Paradise Resort ni..huhuhu.



Session melenjan tilam oleh encik ayah Dan encik anak.
Aku??? Eh..aku lenjan pun takkan aku nak snap bagaiii kot. Tidak. Hahaha.


Lepas abis makan dinner malam tu..tu kitowang pegi main funfair. Oh em jee. Yang encik ayah pun nak naik train kechik tu..gulp..bangla jaga train tu redho je..lantak lu la bro,janji bayar token tu double...hahaha
*encik mak tetap tutup muka*


Ayor pool tu dah bertukor jadi kaler purple kelabu. Ish ish..ramai naw yang berkubang dalam pool tu.


Sebelum check out..skrip wajib kakak semestinya.. "Ammi nanti kita datang sini lagi ye"..


Makam Hang Tuah..

Takkan Melayu hilang di dunia.

Seriously..bila datang makam ni..baca plak fakta2 sejarah kat tepi makam ni..berdiri roma aku...rasa kecintaan pada bangsa Melayu..bangsa diri aku sendiri..
Buruk baik kita..kita tetap Melayu.
Berbeza politik..itu bukan alasan untuk berpecah belah.
Kita belajar dari sejarah..
Sejarah membentuk kita pada hari ni.

Kakak tanya ..sapa Hang Tuah ni...
"Pahlawan..superhero sangat taw Hang Tuah ni"....

"Ooooo"...



No comments:

Post a Comment