Tuesday, December 16, 2014

Overslept!!!!

Uhuk.

Pagi ni aku pegi koje terkocoh kocoh. Punchkad pukul 8.30 pagi..
Hambik kauuuu. Eh hambik hakuuuu.

Aku tertido. Pukul 7.10 Baru tersedo..

Arghhhhh..

Camne ni.

Ni Izzara la ni.

Malam tadi dia tido dekat pukul 1.

Huihhhh.

Yang aku geram tu..dia yang ngajak kakak nya main tu...

Marah kang di buat muka sentap..tak lama pun..pastu dia buat lawak. Hahaha. Dengan aku aku sekali gelak.


Aaaaaaa..amhik sekephing...foto exclusive yang tiada dimana mana siaran TV..hanya di blog Azuin sahaja tawwww.

Sila marah dengan kasih sayang.hahaha.
Ekceli ari ni dah gaji tawwww.

Suka ai....timekasih Cik Iputtttt. Cik Iput ni in charge bahagian gaji kat opis  aku ni taw. Kalo dia dah aim sorang tu,siap la next month dia delay kan gaji kau. Ahaksss. Tipu je. Dia ni seorang yang berdedikasi dengan tugasnya. Sila percaya.

Hahaha. 18 HB ni bonus plak.

Gelak kaya la kejap lagik. Kihkih...eh..huargh huargh huargh...

4 comments:

  1. hadooo,,, hari ni saya lambat,,
    lambat sikit je dari azuin,,
    punch card jam 9.30 hehehe
    sesekali kan?? alasan tido lewat sibuk berbelog
    sampai jam 2 pagi
    ngeeeeee
    padan muka saya!!! punch card merah hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. CikAnie..sekalisekala takpe..part yg tak sanggup tu..bertentang mata dgn bos..hahaha..apa nak kelentong ni...kihkihkih.

      Delete
  2. untung le org tu dh dpt gaji dpt bonus lak tu..huhu..jom makan pija nk ^_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deera Adeera..jom jom..kita joli sakan jumaat nih nak...hihihi

      Delete