Tuesday, December 9, 2014

Servis Kereta di Perodua..

Hahaha..pestaim ni aku anto kete pegi servis.

Tu yang gigih menaip entry ni. Miss Blacky Diva aku tu dah 21000 milage nya. Kena servis untuk 20000...dah laki aku sakit mata..gagahkan jugak la pegi Perodua Servis kat sini. Takkan nak tunggu dia jugak kennn.

Semalam dah booking siap2. Pukul 2 petang..aku ni muka je gagah...sekali staff tu explain benda2 part kete tu yang nak kena tukor..aku dah penin..
Total RM 102.70...

Laki aku pesan dah semalam..iye kan je..pastu sign..aku kompiden la ckp ..OK..

Tetiba staff perodua tu bikin aku cuak plak...dia tanya nak buat balancing dengan alignment tak. Total semua sekali RM 140.
Ehh..semalam laki aku tak bagitau plak natang balancing alignment sume tu..kena buat kee ni..

Ikutkan kete aku tu memang tak penah buat..dah setahun guna..

Aku amik jalan selamat..berlakon sikit.tengok jam kat tangan kunun2 ada hal lain plak lepas ni..pastu aku cakap,next time la kot...

Hahaha.

Berlagak pandai.

Lawak.

Padahal tak pandai langsung..

Nak nampak pandai.

Padahal nyaaaa..kihkih.

Aku text si pengarang jantung aku tu..dia cakap tak payah buat..lamaaaaaa.

Phewwww.

Tak de la nampak tak pandai sangat kan.



Tak sampai sejam pun. 50 minit je kot. Tapi aku berjaya menghabiskan 2 cup of coffee.huhuhu.




No comments:

Post a Comment