Monday, December 8, 2014

Bawal Satin

Selamat pagi.

Hari ni aku pakai tudung bawal satin. Jumaat lepas aku beli kat kiosk dalam Giant. Rega nya RM 20++...mahal rasa nyeee.huhuhu.

Sebab kat ig2 #bawalsatin selalunya aku tengok belas2 RM je...

Takpe...

Ni dah pakai ni...rasa cam tebal plakk. Pekak kejap telinge ni haa..

Kesimpulan nya..aku tak betapa berkenan sangat...hahaha.

Malam tadi game AFF, Malaysia vs Vietnam..tengok reporter pompuan kat channel 119 tu pakai sebijik macam yang aku beli ni..itam..
Eh..canteq plak pompuan tu pakai. Sweet je..cute je..

Nape bila aku pakai...rasa pelikkk je..hikhik. Gasak aahhh.. Alang Alang dah beli..pakaii je..





Pagi2...muka sembap..adat la tu..cara terbaik,pandang bawah kendian snap dengan rasa yakin. Hahaha.. Takde sapa tau mata kita ada lingkaran gelap..hahaha. Edit sikittt..hewhew..

No comments:

Post a Comment