Monday, December 15, 2014

Giant Kampar

Giant Kampar dah bukak taww. 1 dis 2014 hari tu...

Jadik,kitowang pun tergedik2 terhegeh2 la bersiap siap...nak tengok gak giant tu..iye ke besorrrr sangat....

Hihihi..

Besor wei...parking besor...kahkah..

Kalo poket besor...lagi bestttt...kihkih.

Klik klik timeeeeeeee...




Dalam kete...nak bagi bebudak ni ralit..selfie sampai pengsan...dah boring kang...tengok upin ipin...boring lagi..tengok elmo...boring lagi...arghhhhhhhhh...bila nak sampai niiiii!!


Ala...camne gambo ni dok atas plak ni...silap susun la ni...hahaha...
Ni kudek kakak. On promotion...dapat rm19.90...normal price rm29.90...beli sekor je...kang kalo ambik 2 ekor,tumpor aku nak bagi rumput hari2...hahaha



Ini budak...minat sangat dengan kuali eagle nih...mengamuk bila ayah dia amik kuali tu...hahaha...
Korang tak tau..izzara pegi usung kuali tu ke sana sini...adoihhh...siap letak kat kepala...dah macam bob the builder je topi dia tu...


Adegan memujuk izzara supaya meletak kembali kuali tersebut ke rak nya semula...drama ayor mate sangat....Hahaha...





Yang kakak ni...sibuk jaga troli..
Dia takut aku letak balik kudek tu...aku ni kan suka pedajal dia..hahaha...
Banyak kali aku bagitau dia...yeeee,ammi bayorkan kudek tu...
Dia tetap tak kompiden.

Haaa...usung la troli tu kak...kang orang ingat mesti mak korang ni suka dera budak kann.



Sila letakkan caption yang sesuai dengan gambar di atas...aku cuba dulu ye.."DUIT DA ABISHHH"
*sambil terbalik terbalik kan tapak tangan,kihkih.

Tak abih2 doll...sib baik diorang tak mintak...hahaha...kedek sungguh aku ni...bukan kedek...berpada2..hehehe..

Bagi derang makan kenyang2..kang balik umah tidaklah membuka peti ais..bukak lemari...bukak tudung saji...



Safari play land pun ada....tapi aku tak izinkan kakak masuk...bahayaaaaa.
Lain macam bebudak tu melompat..yang budak besor pun sibuk jugak nak masuk...ramaiiiii dalam tu...kang terkehel plak tangan anak aku kang. Dah dah...lenkali je masuk..


Ok....dalam kete nak balik..tak nyempat2..nah amik kudek ni...melompat la korang..
Kudek : kuda

(Kakak sebut kudek)








No comments:

Post a Comment