Tuesday, December 9, 2014

Menu untuk pesakit mata

Hai.

Intan payung kesuma dewa pujaan hati aku tu sakit mata..dah seminggu lebih dah ni..sian dia.

Ni pagi tadi baru nampak kurang sikit..semalam dia renew mc kat klinik kesihatan..ececeh renew kunun...ingat lesen TV Ke hape ko nak renew2 nih. Heh heh..

Jadi nya semalam aku masak lauk yang kena dengan selera orang sakit. Ntah la kena Ke tidak..tapi nengok kan gaya dia menghadap nasik tu..kena la kot. Ekekekek. *gelak manja*



Pakis goreng ikan masin..fevret si ketipang payung..


Ikan bilis goreng+bawang goreng...fevret si tukang masak gojes. Cehh.



Sup fishball..fevret bebudak..sesuwai untuk orang sakit. Licin sup tu diorang hirup..




Dah macam hemak2 sangat...tiap2 hari nak pikir menu apa nak masak dinner nanti. Dulu aku order je kat kedai tomyam dekat2 umah aku tu..
Hihihi..anak2 dah besor..malu la asek makan nasik bungkus jeee..


Syana tu kalo aku masak kena dengan taste dia yang cerewet tu..skrip wajib dia.."ammi lah IBU yang terbaekkk sebab ammi masak sedapppppp"...
Seriusss..ayat drama slot akasia sangatttt. Kahkahkah.

No comments:

Post a Comment